Úvod / Aktuality / Pití kávy snižuje riziko rakoviny prostaty
Pití kávy snižuje riziko rakoviny prostaty
6.12. 2011
|
Pijte kávu, vzkazuje mužům studie otištěná v americkém časopise Journal of National Cancer Institute. Konzumace tohoto lahodného nápoje snižuje riziko úmrtí na rakovinu prostaty, nejčastějšího nádorového onemocnění u mužů. Výzkum byl prováděn na téměř 50 tisících mužích během 20 let.
Muži, kteří vypijí více než šest šálků kávy denně, mají o pětinu menší riziko, že se u nich rozvine kterákoli forma této nemoci. A také nejagresivnější forma rakoviny prostaty, která se šíří dále do těla, má o 60 procent menší šanci na vítězství. Vědci zároveň nezjistili žádný rozdíl mezi pitím kávy s kofeinem či bez.
Aktuality
20.2. 2012 | Káva a naše srdce
V knize Heart 411- The Only Guide To Heart Health You´ll Ever Need se američtí lékaři zamýšlí nad působením kávy na lidské srdce.více
16.2. 2012 | VIDEO: Jak se maluje do kávy? Podívejte se na základní techniky latté artu
I s hrnkem kávy a trochou mléka můžete dát volný průchod vaší kreativitě.více
Napsali o nás
24.1. 2012 | Vital plus.cz: Káva zlepšuje paměť i další myšlenkové procesy
I když ve vyšším věku mají lidé z kávy většinou obavy, ukazuje se, že její konzumace má pozitivní vliv na lidské zdraví, a to zejména v prevenci některých onemocnění typických pro starší věk.více
16.11. 2011 | Žijeme naplno.cz - Káva - antioxidant i potěšení
Příprava výborné kávy je alchymie, stejně jako účinky několika set složek obsažených v jejích zelených zrnkách. O tom, jakým způsobem může ovlivnit naše zdraví, jsme si povídali s MUDr. Pavlem Kohoutem. více